uynakbalina o ağız şekline bende eriyordum her seferinde 😂 dişlerini keşfettiği için ve çıkan ses hoşlarına gittiği için yapıyorlar. Bütün dişleri çıkana kadar yapabilirler bir sorun yok. Ama tüm dişler çıktıktan sonra yapmaları önerilmiyor. O aylarda benim bebeğim de çok sık yapıyordu alışkanlık haline gelecek dişlerine zarar verecek diye korkmuştum ancak Bıraktı yapmayı. Çok nadir yapıyor ama devam ettirmiyor artık. Sorun yok yani