hic mutlu olmuyor herseye mizildiyor mizildayarqk birseyler istiyor guzelce konusuyorum aglamakli konustugu icin anlamadigimi söylüyorum bu defa gercekten aglamaya basliyor sabah 6 da kalkti hala uyanik kesinlikle uyumak istemiyor sadece bugun degil 1 aydir ne istediği belirsiz geceli gunduzlu uykularimiz bozuldu. gece kalkar sebepsiz yere aglar gunduz yemek yemez gece 4 de uyanir corba makarna diye aglar bugun artik sabrim tasti bagirdim ama gercekten cok yoruldum ne yemege ne ev isine ne cocuga yetisemiyorum yani evi bosvereyim kizimin isteklerine sebepsiz aglamalarina yiyeceği yemekleri yapmaya yetisemiyorum komsu geldi bugun diyor senin ki bu ara cok agliyor hayirdir ne oldu diyor. o gidince sinirlendim artik agladim bagirdim sendrom mu bu neyin nesi yada butun cocuklar boyle mi oluyor 2 yasta ben neyde bi hata yapiyorum