brcn1990 Ne yapabilirim ? Bebeğim 9 aylık ve iki göğsümde yara oldu cok kötü ısırdı ve yarıklar oluştu. Kremler filan denedim, işe yaramadı. Canım cok yanıyor haliyle bebeğimde ememiyor. Lütfen yardımcı olun. Önerilerinizi bekliyorum.
Senemmsr brcn1990 merhaba. Öncelikle geçmiş olsun ben de aynı dertteydim mükemmel bi doktorum var tavsiyeleri sayesinde çabucak geçti. Şimdi lahana yaprağı bulmanız gerekiyor 2 dakika haşlayıp sıcakken göğüs ucunuza koyun en az yarım saat kalsın. Sonra aromaterapi yağlarından hindistan cevizi yağı kullanın. Ben bade naturelden aldım emzirmeden yıkamanıza da gerek yok her emzirme sonrası mutlaka sürün. Meme ucunu kuru tutun günde en az iki kez cru B’balm bal mumu kremi sürün ama bunu emzirmeden mutlaka yıkayın. Benim yarık yarıktı resmen 3 günde iyileşti umarım size de fayda eder
Nuriye-kandemir brcn1990 ben her kremi kullandım nerdeyse 2 ay ama hiç iyileşmedi ama göğüs kalkanı 2 günde iyileştirdi acıyı aldı resmen mutlaka alın kullanın
Gnll12 brcn1990 lansinoh krem, kutusu mor renkli %100 etkili al mutlaka bebeği emzirirken yıkamaya da gerek yok öyle emzirebiliyorsun içeriği temiz
Krkynaleyna brcn1990 Ben eczaneleri aktarları eve döktüm ama hiç bir işe yaramadı. Emzirirken silikon meme ucu kullandım, sonrasında da göğüs kalkanı kullandım rahatladım