piremsesssannesi AA201207 merhaba bu tarlusal hapı emziren anneler kullanabilir mi bu konu hakkında bilginiz var mı
AA201207 piremsesssannesi tarlusal değil de Duphaston vermişti Dr emzirirken. 2 Dr a sorup öyle kullandim
piremsesssannesi AA201207 ben de doğum yapalı 4 ay oldu adetim olmadı da o yüzden sordum teşekkür ederim
AA201207 piremsesssannesi rica ederim. Emziriyorsaniz ilk 1 yıl olmayabilirsiniz doktorlar normal karşılıyor