Yigitefeninannesi_
Natural yeşil olanı kullandım sarıyı deneyeceğim pure baby de şu an kokusuz olanı aldım en son beğenmedim ama ikinci ürün 1₺ kampanyasından aldığım için iş görüyor diye kullanıyorum mecbur daha öncesinde de pure babynin kahverengi olanı kullanmıştım aşırı sulu ve köpüklüydü mendili daha büyüktü molfixte güzel bu arada