Gulizartas Merhaba anneler 25 aylık olduk fakat bez işine bir çözüm bulamadım fikirlerinizi bekliyorum nasıl bıraktınız bezi birde bebek ilk belirtiler neler
Znpmd Gulizartas Instagramda birannebirece diye bir hesap var onun öne çıkanlarında bezebaybay kısmı var orayı inceleyebilirsin
Fatma_FLZ Gulizartas biraz küçük sanki 3 yaş civarı daha bir hazır oluyorlar bence yengem 4 cocuğunu da o yaşlarda bıraktırdı
Turuncukafa15- Gulizartas 3 yaşda tam hazır oluyorlar 2 2 buçuk yaş arası denedim olmadı. 3. Yaşımızda hiç yorulmadan 1 günde öğrendi . Bir belirti yoksa zorlamayın derim . Hem anne hem çocuk çok yoruluyor
Gulizartas Turuncukafa15- yani belirtili hemen hemen var hani tuvaletin bizden kaçarak yapıyor bezi çıkartıp atıyor bugün yani şu an hiç kaçırmadık İnşallah devam ederiz böyle yani bilmiyorum daha ben acemi olduğum için mi bilmiyorum