Merhaba bebeğim 14 aylık emekliyor dizinin üstüne kalkıyor ama ayağını yere basmıyor kalkmıyor 4-5 aylıkken çok güzel basıyordu 7. aydan sonra basmamaya başladı doktordan randevu aldık ama içim içimi yiyor sizce neden olabilir aranızda böyle olan varmı başta inat ediyor diye düşünüyordum 14 aylık olduk yürümeyi geçtim ama basmıyor