Bebeğim 14 aylık olacak ve doğduğundan beri bi gözü sürekli akıyor. Damlalar antibiyotikler vs kullandık ama fayda etmedi. 1 yaşına kadar bekleyin düzelmezse ameliyat dendi. Şimdi yine antibiyotik ve masaj devam ettik fakat sonu ameliyat gibi duruyor. Var mı gö için sondalama ameliyatı yaptıran? Nasıl geçti? Hangi doktor vs hastahaneye gittiniz. Yardımcı olursanız çok sevinirim