Bebeğim bir yaşına girmek üzere.desteksiz ıyuyor.uyku aralıklarına dikkat ediyorum biraz bile erken götüsem beşiğine çığlık kıyamet ağlıyo.mesela öğlen 12.30da uyandı,ikinci uykusuna saat 16da götürdüm,ağlamadı ama beşiğinde tutunup ayğa kalkıyor emziğini yere atıyor,veriyorum tekrar atıyor.poposuna piş piş yapıp yavaşça odadan çıkıyorum,beni göremeyince ağlıyor tekrar geliyorum,tekrar aynı döngü başlıyor.bu şekilde 1 saat odada bekliyorum,uyku saatleri de sarkıyo tabi ben de yoruluyorum.ne yapmalıyım yardııım