Dün bir yere gidip gelmiştik ama bahçede gölgede oynadı ve dün hiç birşey yemedi gece eve döndük sabah uyandı ama ayilamiyor geri yattı 12.5 gibi ben kendim uyandırdım artık kahvaltı veriyorum yemiyor oyun oynamıyor sadece halının üzerine yatıp mizirdaniyor ateşi yok ama anlamadım nesi var halının üzerinde yatarken şimdi yine uyuya kaldı sadece göbek deliğini tutup acıyor bu pis deyip duruyor karnı ağrıyor galiba evimde aşırı sıcak oturduğum yerden şıkır şıkır ter akıyor sıcaktan mi oldu napti anlamadım iki gündür bişey yemedi başına gelen var mi