Svgylcntas emme reddi bendede aynısı var uyku reddi de var bende uyutmak için çözüm buldum ellerini tutuyorum piş piş diye uyutuyorum ağlarsa susuyo bi zaman sonra ve uykuya dalıyor.emme reddi de yaşıyoruz bu 1 haftadır nerdeyse krizlere giriyo memeyi ağzına vermeden hisediyo ağlamaya başlıyo bende önce sakinleştiriyorum tabi o zaman diliminde saçlarımı yoluyorum diyebilirim ama baş arıyorum uyutuyorum öyle yapınca kalktığında kendine gelmiş oluyo ve emiyo