Annemin akciğerinde kitle vardı 7 sene önce ciğerinin yarısı alındı lekeli olan kısım hep kontrol altında kendisi bugünkü kontrolünde akciğerinde iltihaplanma oluşmuş doktor iki kutu antibiyotik yazmış bunları kullan sonra bakarız emar çekeriz demiş annemin 2 gün evvel ağzından öksürükle kan gelmişti burnundanda azıcık gelmişti :((( o kadar üzgünüm ki doktor pek birşey dememiş bu çok mu kötü birşey neden iltihaplanma olur ki bilen varsa lütfen söylesin Allahım tüm hastalara şifa versin :((