Arkadaşlar az önce int de bir yazı okudum 6.aydan sonra bebekler ismine dönmeli vs otizm hakkında bir yazı çıktı benim oğlum 8 aylık seslenince dönüp bakıyor ama bazende bakmıyor özelikle dikkatini çeken bir şey ile uğraştığında sizin bebekleriniz her sesleniş de dönüp bakıyor mu yoksa ara ara bakmadığı da oluyor mu