Arkadaşlar oğlum 9 aylık yaklaşık 1 ay önce mamayı bıraktı anne sütünü zaten 40 gün içti ve geceleri çok ağlıyor yaklasik 1 aydır geceleri çok uykusuz kaldık artık psikolojik olarak çok yiprandik sizden yardım istiyorum.boyle gece icirebilecegim mama varmı kesin içer dediğiniz yardımcı olur musunuz