Merhaba. Geçen hafta salı günü doğum yaptım kızlar. İlk 4-5 gün sol göğsü de veremedim kanama olduğu için sadece sağdan emdi ve mamayla destekledik mecbur. Şimdi artık sol göğsüde verebiliyorum. Arada gece 2 gündüz de 2 defa olmak üzere 30 ml mama veriyorum. Mesela bu sabah 40 dk göğsümde kaldı ama doymamış gibi davrandı sürekli bende mama verdim sonra uyudu. Mamayı verdiğim öğünlerde mamanın ml ini mi cogaltmaliyim yoksa sadece süt mü vereyim ısrarla ne yapmalıyım ne olur yardım edin 😔 2 saati aşmamaya özen gösteriyorum beslenme de. Kendi uyanmasa bile uyandırıp vermeye çalışıyorum.