Oaey24 büyük kızım 2 yaşındayken 10 dk ingilizce şarkı izletmeye başladım. Şimdi 4,5 yaşında am 20 dk geçirmiyorum. Ve hergün izletmemeye çalışıyorum. Çünkü direk davranışları değiliyor tv sonras. Hele bir de bazen babası açıyor yarım saat 40 dk izliyor, çocuk garipleşiyor. Tv kapanınca gereksiz bir gergin oluyor. Gerginliği de neden tv kapandı değil ama sanıyorum aşırı uyarana maruz kalmak farklı bir etki yapıyor. Mesela uykudan 1 saat fln önce izlerse de gece daha çok uyanıyor veya daha kılır kıpır uyuyor. Ben zararsız olduğunu hiç düşğnmüyorum. Göremediğimiz çok zararı var. Her çocukta aynı değildir tabii ama bence hiç izlemese daha iyi. Küçük kızımda 23 aylık. İster istemez abla izlerken izlemek istiyor ama hemen odaya götürüyoruz. Onu başka türlü oyalıyoruz. Küçük de eğer fazla maruz kalırsa, fazla dediğim de 5 dakika gece uykuları bozuluyor.