Erenarden1 Sadece emiyorsa 6. ayda ek gıdaya geçince. Mama kullanılıyorsa, daha önce veriliyor diye biliyorum canım. Benim kızım emiyordu 6.aydan itibaren düzenli verdim. Ondan önce tek tük, nazar duası falan okuduğumuzda, bir iki çay kaşığı veriyordum.