Merhaba kızlar bugun 2 yaş aşımız vardı gittik muaynede bıngıldagın kapanmak üzere olduğunu normalde 1 veya 1 buçuk yaşında kapanması gerektiğini söyledi ne anlama geliyor bu randevu aldım zaten yarına ama içim içimi yedi sabahtan bilgisi olanlar lütfen yazabılır mi