Dlaydners her ay kilo alımları azalıyor. Benim kızım dün 6 aylık oldu bugün boy kilo için sağlık ocağına gittik 300 gr kadar almış. Boyu uzamamış yada doğru ölçemedi :) dr kontrolüne de gideceğiz, hemşire ek gıdaya başladınız mı diye sordu sadece. Artık daha hareketli oldukları için az kilo alırlar dedi. Bizimkinin kilosu iyi maşallah o yüzden de birşey dememiş olabilir. Ben sizin yerinizde olsam az tadım sık sık emzirme şeklinde giderdim diğer ay doktora gidecekmişsiniz zaten. Doktor 2 aylık veri ile daha doğru yönlendirir.