Nzmyshn bizimde geçememişti ilkinde kızım korkmayın 5. Gün kontrolünde tekrar yapmışlardı onda da sol kulağı geçemedi sonra yine yaptılar geçti erken doğduğu için demişlerdi birde bazen kulakları dolu oluyor vs bir şeyler demişlerdi hatırlayamadım ama olabiliyormuş