Ysgl26 Fatma_FLZ üremiyoruz zaten ne bu atar hayırdır. Siz kontrolsüzce üremişsiniz ki nasıl başedicem diye konu açıyosunuz
Fatma_FLZ Ysgl26 ürememeye odaklanın bence bana cevap verene kadar. Siz insanların üremesine karışırsanız siz kendi işinize bakın derler.
Ysgl26 Fatma_FLZ arkadaşım şaka mısın? Benim zaten 1 çocuğum var başka da düşünmüyorum. Senin gibi nasıl başa çıkabilirim diyr başlık açmayayım diye.. kimse sana karışmıyo zaten üremişsin ve fikir istiyosun
Minnakkk Fatma_FLZ kesinlikle zamana yolculuk yapmıs gibiyiz iki yıl içinde hersey degişti bambaska bi hal aldı ulke
motherofLeyla Fatma_FLZ maddiyat bi şekilde oluyor ama huysuz çocukla baş etmek zor bide benim kızım akıllı uslu ağlamazdı huyu tamamen değişti cadılaştı fenalaştı ikinci çocuğun kolik bi bebek olmayacağını nerden biliyimde cesaret ediyim mesela 😂