Evlatlarim52 26 gün önce sezeryan doğum yaptım 63 le doguma girdim 10 kilo verdim bile bu gidişle gitgide ericem emziriyorum iştahım açılması için neyapabilirim metabolizmam çok hızlı galiba
Zeynepcevik Evlatlarim52 aynı durumdan bende muzdarıbım 15 aylık bebegım 67 kılo ıle doğum yaptım 46 kıloyum suan emzırmıyorum da kılo almak ıstıyorum
perikizii 15 aylık oğlum emziriyorum 42 kiloya düştüm bütün gün oğlumun pesind dolanmaktan. Çok ta istahliyimdir ama oğlumdan fırsat kalırsa ne yersem diye hızlı hizli yemeye çalışır kalkarm sofradan kilo alamıyorum çok üzülüyorum
Muttii Bende 47 okdum moralim bozuk giyinmek istemiyorum emzirmeyi bıraktım kızım 15 aylık oldu nasıl kilo alacağım bilmiyorum