Esmaky ben çok nadir karışım yediriyorum. Kızım 7.5 aylık, benimle oturuyor kahvaltıya peynir, pekmez, haşlanmış yumurta sarısı veya tavada az zeyntşyağı ile pişirdiğim yumurta sarısı yiyor, omlet şeklinde. Veya krep yapıyorum onu yiyor. Arada bebe bisküvisini formül mama ile ezip, az pekmez koyup veriyorum. Bütün hepsinin tadını ayrı Ayrı biliyor.
krepi de şu şekilde yaptım;
1 yumurta sarısı
yarım su bardağı yoğurt (veya peynir altı suyu)
3 yemek kaşığı tam buğday unu
yarım su bardağı su
1 tatlı kaşığı zeytinyağı
tavaya minicik tereyağ koydum, onunla arkalı önlü kızarttım. 😊 kızım çok severek yedi.