ozomom
Aile planlama ve sağlığı merkezinde ücretsiz takılıyor adetin 2 ya da 3. Günü olması gerekiyor. Ben öyle gitmiştim bir kaç evrak dolduruyorsunuz hemen takıyorlar. Takıldıktan 1 ay sonra kontrol, sene de 1 kez muhakkak kontrol demişti takan doktor bana. Şükür vücudum kabul etti bir sıkıntı yaşamadım 10 aydır 🙏🏻
Bel ağrısı ve adet uzaması dışında alışamadım bunlara.