Kızlar bebeğim 6. Ayından beri yani ek gıdaya geçtik geçeli kabız. Neler yapmadım ama geçmiyor bu zıkkım. Zeytinyağı içiriyorum günlük. Ayrıca çok dulcasoft kullandık entoragermina kullanıyorum günlük yok kuzum 2 günde bir yapıyor ama afedersiniz taş gibi kalın bir dıskı. Çıkarırken öyle bi ağlıyor ki feryat o ağlıyor ben ağlıyorum. Popo deliği çok dar dediler alakası var mı bilmiyorum. Acıyor diye tutuyor içinde sanırım o da taş gibi çıkıyor. Afedersiniz büyük adam gibi dıskısı öyle bi kabızlık. Kaka gelince sallatıyor kendini kucağımda sallıyorum tuvalete tutar gibi ıh ıh yapıyoruz bi anda çığlık atıp titreyerek çıkarmaya çalışıyor gozler kıpkırmızı oluyor ağlıyor. Doktor çare olmadı ne yapmak gerekiyor çok iştahlı değil genelde az yer. Muz ekmek vs vermemeye çalışıyorum ama ztn yemez yemek. Bi çare yok mu 😢🥺