bebefirarda44 benim kızım daha 5 aylık doğduğundan beri de dışarıya çok alıştı kalabalığa falan sürekli parktayız ya da marketler var evimin önünde caddedeyim ben Migros a101 bim şok hepsi yan yana karşı karşıya benim evim de orda parkta da bebek arabası ile geliyorum oturuyorum 1 saat falan dönüyorum sonra dün gece 10 gibi gelmiştim mesela kızım durmadı biraz oturduk oyalandık kalktık