cemresiir hangi doktor olduğunu bilmiyorum ama antalyada. Yani bunu sizde öyle yapın diye demedim ben ilk sezeryan olanlara duygusal bir isteği yoksa sezeryan devam etmesini mantıklı buluyorum zaten bir kere kesilmiş oluyor yani . Rahat olun diye söyledim 🥰 bu arada çok güzel bir ara bence . Kizim doğduğunda oğlum 2.5 yaşındaydı. Daha erken bile olsaydı olurmuş. İstemedim mi istedim ama olmadı. Sizin olmuş sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🥰