direnim_  Nikah elbisem 1 kere giyildi sonrasında kaldırıp askısına asıp dolaba astım. Leke koku defo vs hiç birşey yok tertemiz nikahta giyindim resim çekildi okadar . Paraya ihtiyacım olduğundan dolayı ve dolapta da boş boşuna durmasın diye satıyorum uğur getirsin inşallah yeni sahibine