Nickibosver sizi anlıyorum, hepimiz insanız. Bazen sabrın tükendiği zamanlar olabiliyor ama lütfen o anlarda kendinizi tutmaya çalışın. O sizin bağırmanızdan anlamaz sadece yüksek ses bebeğin ileride travma yaşamasına sebep olur. Öyle durumlarda uyumasın gerekirse 10-15 saniye diğer odaya geçin ve derin nefes alın . Bebeğiniz sağlıklıysa ve evinizdeyseniz çok şanslısınız. Hastanede bebeğim sağlıklı olsun isterse uyumasın diye dua eden öyle çok anne var ki lütfen o anlarda aklınıza bunu getirin. Hepsi geçecek sevgili anne biraz sabır:)