Arkadaslar bebegim 7 aylik vee ilk disini cikariyor..onun sancisi yetmezmis gibi bide 4 gundur kaka yapmiyor..son bir aydir iki gun yapmada bile 3.gun kesin yapardi..ama simdi 4 gun oldu..dis cikardigi icin olabilir mi?? Bir cay kasigi zeytinyagi verdim..bide poposuna masaj yap dediler zeytinyagiyla onuda yaptim..armutt suyuda verdim..suda veriyorum..ne yapabilirim.cocugum surekli ikiniyo icim gidiyo benim..onerileriniz nelerdir..