Kızlar çok afedersiniz abim 4-5 gündür çok şiddetli ishal. İlk günler kusması ve halsizligi de vardı o geçti. İştahsızlık var ve ishali hala devam. Acile gittiğinde serum takmışlar tahlil yapmışlar kanında çok yüksek enfeksiyon çıkmış antibiyotik falan vermis işte birazcık fayda etmis. Bizde annemlere gidecektik abim hasta olunca geçen gidemedik. Babamla abimde bayadir kızımı görmedi çok ozlediler. Gitmek istiyorum bugün ama birden aklıma rota virüsü geldi. Öyle birşey olabilir mi acaba ya kızım 2 aylık daha gitmesemmi
Geliriz büyük ihtimal demiştim bide