Kızlar oğlum 1 aylık ve ne denediysem mama olarak hem alttan çıkardı önce ama,hipp,Aptamil denedim doktora götürdüm oda bize aptamilin raporlu mamasını verdi yine aynısını yaşıyoruz mama vermek zorundayım kaç CC vericem bilemiyorum hep böyle sorun yaşıyorum lütfen yardımcı olur musunuz normal mi bu süreç