Kızlar 1 haftadır hastayız ailecek antibiyotik kullanıyoruz bebek dahil, son 2 gündür bebeğim ne emiyor ne uyuyor kafayı yiyeceğim. Hastalık dışında 4. Ay atağı olabilir mi, 4 ay 10 günlüğüz, bugün doktor kontrolümüz var bakalım, yeterli çiş de yapamıyor son 2 gündür. Böyle olan var mı