Oğlum 27 aylık aslında uykusu normal olan bir çocuktı. Gündüz 1 kez öğlen uykusu yapıyor gecede genelde 11de uyutmuş oluyorum ama son 3 4 gündüt geceleri saat başı neredeyse ağlıyor pışpışlasamda sakinleşmiyor anlam veremedim ben neden olduğuna ağrısı yok sanmıyorum pişik desem o rahatsız ediyor desem oda değil birde bu ağlamalar başladığından beri çok sık uykuda dönmeye başladı