4 aylık kızım bugün aşımız vardı demir damlası verdi kullananlar var mı nasıl kullanıyorsunuz aç mı yok mu günde 5 dama dedi aç mı yok mu sormayı unutmuşum bide ben de ferozinc diye kan ilaçı içiyorum 6 aylık olana kadar iç demişti var mı kullananlar