Arkadaşlar merhaba. İstanbul’da oturuyoruz eşim biz evlenmeden önce eşimin isteği üzerine ailesi ile birlikte karar verip İstanbul’da halkalı da elit sitelerden birinden ev aldılar. Biz de evlenince direk buraya taşındık. Site 7 havuzlu 7 çocuk paralı vs. Gel gelelim ev dublex. Ve öyle bir cepheye bakıyor ki bütün odalar 12 den sonra cehennem gibi yanıyor ve odaların hepsi aynı cepheye bakıyor güneşten kaçacak yer yok. Mutfak açtık mutfak balkonu kapatıp masa attık ama balkonda 21:00 den sonra yemek yeniyor öyle sıcak oluyor. Evin dekorasyonunu sporda olsun diye salona ve mutfağa kapı koymamışlar bebeğim yukarda yatıyor ama ses olacak diye o uyuduktan sonra ful sessiz oturuyoruz. Bebeğim 11. Ayına girecek ve kolikti aşırı huysuz bir bebek. Odasından bir şey almaya yukarı asla onsuz çıkamıyorum 11 kilo oldu bütün gün kucağımda in çık in çık. Bütün oyuncakları da salonda duruyor. Eşimin ailesine 1 kere bıraktık biz kahve içmeye gittik aylar sonra ama onlar Ataköy de oturuyor yol uzun gidene kadar ağlıyor gelene kadar ağlıyor. Arkadaşlarımız hep o taraflarda kaldı. Biri de geçerken uğrayamıyorum maalesef. Sosyal yaşantımız sıfır bu trafik yüzünden merkez noktalara inmek ölüm gibi oldu. Siteden tek memnun olma noktam güvenlik be bebek parkları. Size sormak istediğim düz ayak, kapıları olan, mutfağına masa atabileceğim, kayınvalideme ve sosyal çevremize yakın olan semtten eve çıkmak ne kadar mantıklı? Bu evi kiraya verip ordan kiraya Çıkmayı düşünüyoruz. Bu arada bu evi kiralayacak olursak istediğimiz semtten daha fazla yani cebimize para kalmış oluyor. Satmak istemiyoruz eşim havacı şartlar değişken belki tekrar değiştirmek gerekir filan diye düşünüyoruz .