Kızlar merhaba 4 tane kanal tedavim 3 tane dolgum var 6 tane antibiyotik iğne kullandım dişimin iltihabı geçmedi yüzüm aşırı şekilde şişti kanal tedavisine başladılar ama dayanılacak gibi değil çok canım yandı. İkindi seansa gittim bugün ama yaptırmadan kalktım masadan çok kötü bi durumdayım ve çok korkuyorum genel anestezi ile yaptıran var mu acaba