tugbacns 5 buçuk aylık ikizlerim var doktorumuz 8. Aya kadar su vermemem gerektiğini söyledi bana çok ilginç geldi açıkçası havalar aşırı sıcak sürekli terliyorlar ve sadece mama ile besleniyorlar tamam mama da su ile hazırlanıyor ama bu aralar sanki bezleri daha az ıslak gibi susuz mu kalıyorlar diye düşünüyorum ve su vermek istiyorum bu arada ek gıdaya başlamadım henüz sizler veriyor musun ne zaman vermeye başladınız ve ne kadar su veriyorsunuz?
edafmo tugbacns bence verin. Bebeğim 4ayından beri mamayla besleniyor ve ben su veriyorum. İlk zamanlar 1 çay kaşığı kadardı ama sonra suluk aldım ne kadar içmek isterse o kadar içiyor. Havalar çoookkk sıcak ve yalnızca mamayla beslenen çocuklara genelde su verilmesi tavsiye ediliyor
[silindi] tugbacns Yaza girdiğimizden beri veriyorum. Mama su ile hazırlanıyor olabilir ama mama çözülüyor içinde su saflığını kaybediyor.
Burcu60 tugbacns bence vermelisiniz çok sıcak biz 6. Ayimizfa gitmiştik bol bol su ver demişti vermeme rağmen az çiş yapıyor
Beste56 tugbacns benim kızımda 5 aylık 4 aylık olduğundan beri su veriyorum Doktor tavsiyesine vermeye başladım Hatta doktorumuzun söylediği şey ise milletin bu su karşılığını anlamış değilim Biz çocuklarımızı suyla büyüttük Onların da suya ihtiyacı var hele şu sıcaklar hiç normal değil
tugbacns [silindi] sanırım sizin bebiş de 4-5 aylık değil mi yanlış hatırlamıyorsam, iyi yapıyorsunuz ben de başlıycam su vermeye üzülüyorum valla bu sıcaklarda
[silindi] tugbacns Evet canım 5 aylık, alıştırma bardağına 30 cc kadar koyup veriyorum. Bazen hepsini içiyor bazen 2 3 damla içip bırakıyor. Sadece mama alıyorsa bence verilmeli. İçleri kuruyor gibi geliyor bana, nasıl saldırıyor suyu verince 🤗
1prensesim [silindi] benim kızımda mamayla besleniyor 2 aylık oldu su vermeli miyim acaba sizde bu aylarda verdiniz mi??
tugbacns Beste56 ne kadar farklı ya doktorların görüşleri böyle olmaması gerek bence biri diyor kesinlikle su vermelisin diğeri asla diyor boş yere kafa karışıklığı bende başlıycam su vermeye 8 ay çok uzun bir süre Hllasaf
Hllasaf tugbacns bizde mama kullanıyoruz ve su veriyorum hatta sıcaklarda doktorum suyu artıralım dedi bizimde çişli bez sayımız azalmıştı suyu artırınca o da düzeldi ben veriyorum bi zararını görmedim şimdiye kadar
Annesincivcivi71 tugbacns iyi günler benim kızımda 8 aylık ve sadece mamayla besleniyor 6.aydan itibaren azar azar vermeye başladım ben ek gıdaya da erken başladık hız doktorum her gün 200 ml içebilir demişti ve havalar sıcak içiyo da çocuk haliyle bence vermeye başlayabilirsiniz
ikibaloglanannesi Ben 4 aylıktan beri veriyorum. İlk zamanlar kaşıkla verirdim . Şimdi 6 aylığız 30cc koyuyorum alıştırma bardağında içiyor yavrum. Havalar çok sıcak olduğu için ve ek gidaya geçtiğimiz için şu anlık 2 kere veriyorum 30cc şeklinde.
endoplazmikretikulumiste tugbacns bol bol terlediklerindem idrarlarını yapmıyorlar aöa bizim doktor ek gıdayla birlikte su sezonunu açmıştı
Deletedmom_117 1prensesim vermemen hata emiyosa vermeyebilir son fakat mamanın susuzluğu gideren bı tarafı yok çocuk sussuz kalır vermen lazim