Merhaba
Bebeğim 5 aylık. Eğitici şıngıraklar vs vermek istiyoruz ama istediği gibi ağzına yanaştıramadığında katıla katıla ağlamaya başlıyor. Acaba ağzını mı acıtıyor diye şıkır şıkır ses yapan bez kitaplardan aldık onlara daha çok öfkelendi bişey yapamıyoruz :( ağlarken öfke olduğu okadar belli ki bizi yumrukluyor tekmeliyor susmuyor ne yaparsak yapalım zor sakinleşiyor bu durumu yaşayan var mı🥹😅