Kiraz çekirdeği bebegimin karnini kızartmış yani yakmış sanirim aslinda derecesine bakp sarmistim nasil olduda oyle oldu anlamiyorum.. yansa cani acir ve dokundurtmaz ama orayi elinle dagitinca kizariklik geciyor ama yine geri kirmizi oluyor sizce napmaliyim gecermi? Yakin degil kizarmis sadece ama kalici kalimi die cok korkuyorum..suan 39 günluģuz..basina gelen varsa yada fikri olan varsa lutfen yazsin..