Merhaba arkadaşlar kullanıp memnun kaldığınız halı markası var mı çok aşırı pahalı olmayan pek fiyatlara da bakmadım ama malum herşey uçtu gitti. Mesela marka olarak nelere bakmalıyım empera, kaşmir, padişah, Merinos aklıma bunlar geldi hangisi iyi olur oturma odası için düşünüyorum