Aysegulberen Merhaba arkadaşlar daha önce spiral taktırmıştım sürekli yara olduğu için çıkarttım şimdi tekrar taktırmayı düşünüyorum yine aynı şeyleri yaşarmıyım benim gibi olup ikinci de memnun kalan var mı öğrenmek istedim