Bebeğim 27 gündür yoğun bakım da şimdi orada yavaş yavaş bıberonla vermeye başladılar ama daha çene kasları çok kuvvetlı olmadığından çok yavaş yiyor. Bn sağıp götürüyorum. Deneyım li annelerden yardım istiyorum. Bebegım çıktığında emzirmeyi başarabılırmıyım ne yapmam gerekiyor. Ememez de yetersiz kalırsam diye korkuyorum