37 gunluk olduk bugun belirtiler var delirmek istemiyorum delirmiycem doktora persembe gunu gidicem randevu var
Bana yok derse cok sevinecem ama var derse pskolojimi ne yaparim nereye sokarim bilmiyorum cok takiltiliyim karsimdakini rahatlatirim ben bi turlu atlatamam
Korkmayin dikkatle geçiyor ilk oglumdada vardi
Ama 2 oglum var kucuk bide simdi kizimda çıkarsa ugrasmasi dikkat etmesi cok zor olacak gibi 😔😔😔😔😔