Merhaba anneler. Ben ikinci kez sezeryan oldum beş ay önce. İğnenin etkileri bu defa çok fazla oldu ameliyat ağrımı unutup boyun ve baş ağrıma ağladım düşünün felçli gibi gezdim Allah etmesin. Neyse ki geçti gitti. Ama doğumdan beridir önceleri aralarda olmayla birlikte baş ağrısı çekiyorum. Bas ağrısı nedir bilmem bu arada. Özellikle son 4-5 gündür sadece akşamları olan bir baş ağrım vardı. Kulak arkalarından başlayıp alnıma doğru giden. Ama dünden beri geçmeden bir ağrım var, daha çok sol kaşımın oralarda geziyor ve gitmiyor. Bir kaç sefer daha olmuştu, iğne gibi kaşımdan gidip sol kulağımın üzerinde sanki beynin sol lobunun içinde geziyordu. Bazen durduk yere ellerim titriyor azıcık sabit otursam ayaklarım uyuşuyor basamıyorum üzerine resmen. Ama o tabi ki oturmaya bağlı olabilir, belirtmek istedim. Cumaya randevu aldım norolojiye, umarım doğru almışımdır. Bu durumları yaşayan var mı? Nasıl bir yol izlediniz? Aydınlatırsanız sevinirim.