Bebegim 21 aylik dort bes gundur hasta bademcik iltihabi dedi antibiyotik vesaire kullaniyoruz ama atesi pek dusmuyor 37 bandinda kaliyor,damaklari sismis durumda en arkalar ozelikle zaten cok zor dis cikartan bir cocuk yani bir ay boyunca patlamaz hastalik ustune hastalik gecirir hepsinde bu sekilde oldu simdiye kadar ama bu beni perisan etti uyku yok,istahsizlik hat safhada ne hikmetse dis cikaracagi zaman hastalaniyor yemedigi ve uyumadigi icin diye dusunuyorum oluk oluk salya akitiyor varmi boyle zor dis cikartan cocuk ya ne yapsam care olur sadece biseyler iciyor oda iste az az hafiften ishali de var cocugumu gorunce bende kahroluyorum ne yapacagimi sasirdim 🥺