Pekdemir ben sezeryan ile dogum yaptim, hastanede 4 gün kaldim ciktim anneme gectim 2 günde annemde kaldim. Sonra dayanamadim evimi esimi özledigim icin evine gectim. Cocuklarin okulu derken ayaklandim 1 hafta da cok sükür. Sonra hic durmadim evde oglanlari okula kizi da anakucagina yada bebek arabasina koyar gezerdim. Hava güzel oldugu sürece… Ve suan da 5 aylik hayla gezdiriyom. Bir gün cikarmiyayim baslar aglamaya. Alisik degil annesi gibi evde durmaya. Yani 40 cikmadan ben disarlardaydim.