1.5 aylık bebeğimi en başından beri gece uykusundan uyandırmadan emziriyorum. Daha doğrusu acıktığı zaman uyanmadan ağlıyor. (2 saatte bir) Emzirip yatırıyorum, gazı bazen çıkıyor bazen çıkmıyor. Uyumaya devam ediyor. Hatta bazen gündüz uykusunda bile bu şekilde. Hata mı yapıyorum sizce?