hepoyleolurzaten_ benim çenem çıktı 😂 bi gun yeşil elma yiyecektim ağzımı bir açtım öyle kaldım 😂 dehset agrıyordu acile gittim doktor çene cerrahı olmadığı için iğne yaptı gönderdi neyse benim ağzım geri kapandı ama ertesi gun doktora gitmekten korktum çünkü benim halamın ve amcamında çıktı, çenenin diğer tarafında doktor çıkarıyor ve oturtuyor tek tarafı oturtamıyorlar bunu bildiğim için hiç gitmedim 😂 10 senedir sol tarafım ağzımı açıp kapadıkça tık tık eder 😂 o günden beri elmayı ve benzeri şeyleri dilerek yedim