seninanonim Kargomu kaybettiler 10 gündür saçma sapan illerde dolanıyor kargom şubeyi arıyorum açan yok müşteri hizmetlerini arıyorum açan yok . Ne yapabilirim bilen varsa lütfen yardımcı olabilir mi cinlerim tepeme çıktı artık
Uffsananebeslk seninanonim Allah sabır versin ne diyim… bunlar hep böyle malesef :/ Allah mecbur bırakmasın
Aysegul93 seninanonim şikayetvara şikayet edin ertesi gün anında dönüş oluyor. Ben mng yi ettim ertesi gün ana merkez aradı
beyzacmvrc seninanonim Şikayetvar a şikayet yazın O konuda PTT iyi. Geç getiriyor şubeden dağıtıma çıkmak bilmiyo e devlet üzerinden PTT ye direk şikayet yazıyorum o gün kargom elimde oluyo ama e devlet üzerinden olduğu için hemen dönüyorlar. Şikayetvar a da diğer kargolar için yazabilirsiniz